Walk on!! ^_^

Wednesday, April 6, 2011

~ BAJU KEBANGGAAN~

hello.. heloo.. hello.. anda bersama shaye sekali lagi dalam rancangan "mari mengarut di malam ari" agagagagagagagaga.. ^_^

keboringan a.k.a kebosanan di malam ari ketika semua orang di buai mimpi yg indah bersama pasangan masing2 (utk yg da kawin saja ok! yg blm kawin tp mau brsama2 hanya di benarkan di dlm mimpi saja.. agagagagaggaa) membolehkan aku mencurahkan perasaan yg terpendam sekian lama d hati ini ke dlm bolg ni dgn tenang dan nyaman sekali.. wakakakakaka.. c(:

actly xda topik yg hot utk d bicarakan pun.. cewaaah.. jarang2 aku guna perkataan yg formal mcm 'dibicarakan' 2 tau.. orang yg dngr aku guna perkataan2 formal ni pasti akan trbahak2 mcm org gila ketawa.. sampai brguling2 lg d lantai mcm org kena sawan tu.. tp biar la dorg dgn keluarga dorg yg merana.. sbb aku xkesah pun.. lalalalalala..

berbalik dgn tajuk d atas.. ''baju kebanggaan" hahahahaha.. aku xtau sbnrnya mau tulis apa d atas tu sbb tu lah aku tulis baju kebanggaan.. bkn apa sbb kali ni aku mmg mau brcerita pasal baju jak.. alah baju baaaaa.. baju yg kita pakai xkira kita d ruma ka, p dating ka, p mgurat ka, p jumpa skandal ka.. agagagagaga.. baju yg tu la aku mau stori ni.. paham x?? xpaham peduli la ko.. kita bkn saudara jgk.. *bersiul2.. dlm ati ckp "sungguh kesian org ni"* ^_^v

ok2.. cukup la aku mengarut xtentu2 pasal ni.. nnt org ckp aku ni kurang kasih syg plak.. huhuhu.. kita stori pasal baju la.. dr dulu lg aku mmg suka tnguk org2 yg pakai baju liverpool ni.. xkesah la murah ka, yg ori ka.. janji aku ternampak tulisan liverpool @ apa2 yg brkaitan liverpool aku mesti suka.. sbbnya?? ntah.. aku pn xtau.. sbb da tertulis yg aku ni xleh brpisah dgn liverpool kali kn.. so, oleh sbb adanya perasaan mcm tu aku telah nekad.. cewaah.. xlah nekad smpai brsumpah ok.. hahahaha.. *xtau pun mksd nekad 2 apa.. tiba2 terkeluar perkataan tu.. tulis jak la*

ckp pnjg2 kasi penat aku buat ayat sama menaip jak tau.. adeh! aku mau ckp aku mau pakai baju liverpool n yg brkaitan dgn liverpool jak ba ni.. ntah apa yg aku mengarut di atas tu pun aku xsedar.. lalalalala.. :p

lepas ni *tunggu koleksi baju liverpool aku bnyk dulu* aku jln p mn2 pun aku akan pakai baju liverpool.. xkesah la p orang kawin ka, p org mati ka, p masjid ka, p dating ka (klo sdh jumpa idaman ati la.. agagagaga),p mn2 la kaki aku melangkah keluar dr ruma aku akan pakai baju yg berkaitan dgn liverpool.. slain p berkerja la.. huhuhuhu.. =_='

biarlah org ckp aku xda baju yg lawa2 ka.. yg xikut peredaran zaman kini ka, x stailo ka, xromantik ka.. aku peduli apa.. apa2 yg brkaitan dgn liverpool semua lawa n terbaik bagi aku!! helloooOOooOOOoOOOo.. ingt ko pakai baju mahal2, ikut baju zaman trkini dpt ubah muka @ penampilan ko ka??? adeh!! tnguk org la dulu.. shaye xpyh pakai baju2 yg mahal n stailo2 pun tetap jgk ncem tau.. lalalalalalalala.. c(:

ok2.. aku mls sdh mau menaip ni.. lepas ni aku mau layan DVD jepun lg (HANAKIMI).. mau tngk muka gadis idaman aku dlm ceta tu.. agagagagaga.. so aku akhiri cerita mengarut ini dgn koleksi gmbar baju2 yg bakal aku banggakan sepanjang zaman.. auwwwwww.. terbaik ow!! ^_^



^_^

^_^

^_^

^_^

^_^

^_^

^_^

|if u wait 2 do everything until u'r sure it's rite.. u'll probably never do much of everything|


1 comments:

Anonymous said...

shaye pun ada baju kebanggaan..
same like u dear..ahahahaha
ada lg statement yg aku suka "utk yg da kawin saja ok! yg blm kawin tp mau brsama2 hanya di benarkan di dlm mimpi saja.."
ahahahahahaha funny :D

Post a Comment

^_^v

get this
                   
Premier League Fixtures and Results
                   
Liverpool history, photos and videos
                   
Premier League Fixtures and Results
 

..Is all about LiFe.. © 2010

Blogger Templates by Splashy Templates